marți, 7 februarie 2012

Inele impletite

Aceasta reteta am inceract-o de Craciun. Asa cum am mai spus pana la Craciunul din 2011 vizitam bucataria la nevoie si fara tragere de inima. Pentru ca de 2 ani locuiesc intr-un oras mic incerc sa gasesc ceva de facut in timpul liber. Iar inainte de Craciun m-am hotarat sa imi pregatesc singura dulciurile si mancarea, fara a mai apela la ajutoare. Asa am descoperit aventurile din BUCATARIE. Fara prea multe ustensile si ingrediente, am inceput cautarea. Si unde anume? Pe internet! Am gasit retete explicate pas cu pas, le-am notat pe foi si cu o saptamana inainte de Craciun am inceput experimentul! Si tot experimentez!!!
Reteta a fost pubublicata de Sava Laura si eu am sa va prezint ce am reusit (promit ca am sa adaug mai multe poze)
Reteta era pentru aproximativ 30 de bucati, dar eu fac dublul cantitatilor (nu rezista nici asa mai mult de 3 zile):

Ingrediente

  • 500 gr faina
  • 2 linguri praf de copt
  • 250 gr unt moale
  • 2 oua
  • 100 gr zahar pudra
  • 2 plicuri zahar vanilat
  • sare
  • 1 esenta vanilie
  • 2 linguri cacao
  • 1 lingurita frisca

Eu fac blaturile separat. Pentru primul blat framant 125 gr unt in fulgi cu 250 gr faina,  1 lingura praf de copt, 1 ou, 50 gr zahar pudra, 1 plic zahar vanilat 1 varf sare si esenta de vanilie. Pentru blatul negru folosesc restul ingredientelor. Cele 2 blaturi de infasor in folie alimentara si le dau la rece 1 ora. Le scot din frigider si fac rulouri din fiecare. Le impletesc cate un fir alb si unul mare, apoi le fac inele, presez bine capetele. Le asez pe hartie de copt in tava si le coc in cuptorul preincalzit la 165, timp de 10 minute. Le pudrez u zahar pudra amestecat cu 1 plic de zahar vanilat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu