sâmbătă, 18 februarie 2012

Cartofi cu smantana la cuptor

Azi, a trebuit sa pregatesc ceva de mancare si bun si gustos si sa nu stau mult langa mancare! Am facut o viroza  respiratorie!
Asa ca am pregatit cartofi cu smantana la cuptor si pui (tot la cuptor)!
Dar prima reteta pentru cartofi:

Ingrediente


  • 700 gr cartofi
  • 1 ardei gras
  • 300 gr carnati uscati
  • 200 gr kaiser
  • 200 gr branza dulce
  • 200 gr smantana
  • 100 gr cascaval
  • 2 oua







Am curatat cartofii si i-am feliat. Am uns tava cu margarina, am pus un strat de cartofi, apoi stratul cu carnati si kaiser, ardeiul taiat pestisori. Un alt strat de cartofi, deasupra branza si smantana amestecate. Le-am dat la cuptor, cand erau aproape gata am ras cascavalul si l-am amestecat cu ouale batute. L-am turnat deasupra si l-am lasat in continuare in cuptor pana s-au rumenit.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu