marți, 3 aprilie 2012

Tort cu portocale, mascarpone si iaurt

Zanuta mea a dorit o prajiturica cu portocale. Cum avem portocale am fost nevoita sa improvizez ceva. Am privit in frigider si mai aveam mascarpone (o cutie) si iaurt natural. Asa ca priviti ce a iesit:

Ingrediente
Blat
3 oua
3 linguri faina
3 linguri zahar
1 lingurita praf de copt
1 zahar vanilat

Crema
4 porocale mari taiate cubulete
2 iaurturi naturale Danone
1 cutie crema mascarpone
esenta lamaie
400 gr zahar pudra
1 pliculet gelatina
100 ml suc portocale proaspat stors

Am preparat un blat subtire din cele 3 oua, ce le-am frecat cu zaharul, zaharul vanilat si peste am adaugat faina amestecata, in prealabil cu praful de copt. Am pus blatul in cuptorul preincins la 160 si l-am lasat pana a trecut testul cu scobitoarea.


Am pus gelatina la moi in 100 ml suc proaspat de portocale. Am frecat mascarponele cu 100 gr zahar pudra, acelasi lucru s-a intamplat cu iaurtul si cu 300 gr zahar vanilat. Am adaugat o lingurita esenta lamaie. Am pus in cuptorul cu microunde gelatina cateva secunde. Am taiat portocalele cubulete. Am amestecat crema mascarpone, iaurtul, gelatina si portocalele (aceasta a fost ordinea).


 Am dat tortul la rece pana a doua zi.

 Am indepartat peretii de la tava si a iesit un deliciu!!!





Va invit sa gustati!

4 comentarii: