joi, 12 aprilie 2012

SALEURI 3

Azi am inceput, si eu, pregatirile pentru Paste. Am pregatit 3 retete de saleuri si martipan. Vreau sa va prezint zilnic ce gatesc si la final o sa vedeti mediul complet!

Deci, sa revin, reteta numarul 3 de saleuri, celelalte sunt deja afisate!

Ingrediente

  • 250 gr branza de vaci (usor sarata au folosit eu, cumparata azi din piata!)
  • 250 gr cascaval
  • 100 gr unt moale
  • 1 ou
  • 100 gr smantana
  • 400 gr faina
  • 1/2 pachet praf de copt
  • sare
  • piper


Am amestecat cascavalul ras cu branza, untul, smantana, oul. Am condimentat torul cu sare si piper. Faina am amestecat-o cu praful de copt. Am turnat faina peste amestecul de branza si am omogenizat. Aluatul l-am dat la frigider 2 ore. 

Dupa 2 ore l-am scos pe bucati, am incercat sa dau o forma rotunda saleurilor mele, dar a iesit ce vedeti! 


Daca forma nu e cea mai desafarsita gustul.....e deosebit!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu