joi, 12 aprilie 2012

MARTIPAN

Pentru amandine (na ca am dezvaluit ce voi face maine!) am nevoie de martipan. Cum in oraselul nostru nu gasesc am preparat singura. Cum? Iata

Ingrediente

  • 100 gr migdale macinate
  • 50 gr zahar pudra
  • cateva picaturi ulei migdale
  • cateva picaturi zeama de la lamaie
  • apa tot picaturi

Am decojit clasic migdalele: Am pus apa la fiert, dupa ce a dat in clocot am tras oala deoparte si am pus migdalele. Le-am lasat 15 minute. 


Le-am strecurat si le-am lasat 30 de secunde in apa rece. Apoi le-am decojit! Am incins bine, intre timp cuptorul si l-am oprit. Am pus migdalele pe hartie de copt si le-am lasat in cuptor 20 de minute. Apoi au stat la rece aproximativ 1 ora. Le-am macinat cu masina de nuca (robotul a binevoit sa se strice azi!).

 Am adaugat zaharul, uleiul de migdale si zeama de lamaie. Apoi apa in picaturi pana compozitia s-a legat. Am pus martipanul in folie si pana maine sta in frigider. Trebuie tinut minim 12 ore la rece.

Ne vedem maine cu amandinele!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu