duminică, 29 aprilie 2012

Placinta cu telemea si marar

Saptamana trecuta am cumparat din piata de la producatorii locali mai multa telemea (sunt o pofticioasa si arata extrem de bine). Asa ca sambata m-am trezit ca mai am in frigider telemea de care eram constienta cu nu o puteam consuma. Asa ca m-am hotarat sa fac o placinta. Si pentru ca nu am avut starea necesara sa prepar si foile am mers la magazin si am cumparat foi pentru foetaj.

Ingrediente

  • 1 pachet de foi pentru foetaj
  • 700 gr branza telemea rasa
  • 4 oua mari
  • 3 linguri marar praf
  • 3 linguri pesmet
  • 3 linguri smantana
  • piper
  • 50 gr unt topit


Am uns tava cu unt am asezat jumatate din foaia de foetaj, am uns-o si pe ea cu un t si am intepat-o cu furculita. Ingredientele le-am amestecat bine si le-am asezat in tava.

 Am uns cu unt si cealalta jumatate de foaie si am asezat-o cu partea unsa peste compozitia de branza. Am preincalzit cuptorul la 180 si am lasat placinta in cuptor pana a prins culoare aurie. 


Am lasat-o sa se raceasca (cu greu pentru tori eram in jurul tavii) si am taiat cuburi.


Un comentariu: