vineri, 6 aprilie 2012

Lichior de portocale

Acesta este dedicat prietenelor mele...nerabdatoare! Inca nu este gata azi (7 aprilie) dar o sa vad arat ce am facut pana akum
Ingrediente
4 portocale mari
260 gr zahar
200 ml suc proaspat stors de portocale
400 ml apa
250 ml alcool
100 ml palinca

Portocalele le-am pus in apa fierbinte cateva secunde. Le-am spalat bine, le-am dat cu periuta, le-am sters. Apoe le-am taiat cubulete si le-am pus intr*un borcan impreuna cu zaharul (de fapt in 2 pt ca nu incaput). Borcanele au stat in bucatarie timp de o saptamana, de cate ori le vedeam le agitam putin. Ieri am pus portocalele intr-o sita, am stors sucul, am presat fructele bine, am amestecat sucul obtinut cu suc proaspat stors, alcoolul, palinca si apa. Acum trebuie sa stea cateva zile la loc intunecat si racoros. Apoi se poate servii! Va rata pozele de pana akum.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu