vineri, 6 aprilie 2012

Pastrav la gratar

Puiutii nostrii au dorit sa manance peste! Sarah la privit lung pe sotul meu si i-a transmis: ~Tati, vreau peste de la munte!~ Asa ca tati a cumparat pastrav! Neaparat 2 de culoare aurie! Din cate am inteles de la crescator (un domn renumit in zona noastra pentru peste si miere - domnul Lasca) sunt din Danemarca cei aurii. E deliciul nostru de parintii sa ii privim pe Ilie si Sarah cum privesc fascinati pestii aurii si cu cata pofta ii mananca! Iar noi doi, de fiecare data, ne amintim bancuri cu pestisorul auriu.....haha.

Eu am marele noroc de a primi pestii gata curatati! (nu ma pricep la curatat!)

Sa revenim la reteta: am spalat pestii cu apa rece, am sarat pestii, i-am lasat cu sare aproximativ 1 ora, am incins gratarul (deocamdata doar in bucatarie) in burtica fiecarui peste am pus o bucatica de unt si i-am lasat pe gratar pana s-au rumenit pe ambele parti.



I-am servit simplu cu felii de lamaie.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu