vineri, 8 iunie 2012

Prima inghetata stracciattela!

Prima inghetata pe care am preparat-o este stracciattela! A fost devorata!

Ingrediente


  • 4 galbenusuri
  • 400 ml lapte
  • 400 ml fisca
  • 200 gr ciocolata 70% cacao
  • 2 plicuri intaritor de frisca
  • 300 gr zahar pudra
  • esenta de vanilie
  • 2 plicuri zahar vanilat

Galbenusurile le-am frecat cu 200 gr zahar pana si-au schimbat culoarea.

 Am adaugat laptele rece, esenta de vanilie si ciocolata maruntita. 

Frisca am batut-o cu  2 plicuri de intaritor, 2 plicuri zahar vanilat si restul de zahar. 

Apoi am amestecat cele doua compozitii. si am dat la rece 4 ore crema obtinuta.

 Am pus totul in masina de inghetata achizitionata de la Lidl si a iesit!!!



 Am pus in recipiente si am lasat in congelator 3 ore.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu