luni, 21 mai 2012

Tort Barbie pentru Sarah la 4 ani

Azi fetita mea a implinit 4 ani! Si i-am pregatit acest tort Barbie! Pentru ca ii place zmeura am folosit la crema dulceata de zmeura, culeasa din gradina noastra!

Ingrediente
Blat

  • 5 oua
  • 5 linguri zahar
  • 5 linguri faina
  • 1 praf de copt
  • 2 plicuri zahar vanilat
Crema
  • 500 gr mascarpone
  • 200 gr zahar pudra
  • esenta vanilie
  • 1 plic gelatina
  • 700 gr dulceata de zmeura
Pentru ornat
  • 200 ml frisca
  • 1 plic intaritor pentru frisca
  • ornamente sidefate roz Dr Oetker

Am facut un blat astfel: galbenusurile se freaca ca zaharul, 

se adauga faina amestecata cu praful de copt si zaharul vanilat.

 Albusurile le-am batut bezea tare

 si am rasturnat peste galbenusuriel. Am pus totul la cuptor in tava cu orificiu la mijloc si am lasat la foc potrivit.

Crema: mascarponele 

l-am amestecat bine cu zaharul,

 apoi am pus 2 lingurite esenta de vanilie. Am pus in compozitie dulceata 

si am omogenizat. Gelatina am preparat-o dupa instructiuni si am turnat in compozitie. 
Blatul l-am isiropat dupa ce s-a racit. Am turnat crema peste si am dat la rece tortul peste noapte.

 

Am pus papusa in spatiul din mijlocul torului, apoi am preparat frisca cu intaritor si zahar.

 Am ornat torul cu fisca, facandu-i si papuselei o rochita. Am impodobit-o cu un fluturas si cu ornamente roz!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu