sâmbătă, 12 mai 2012

Castelul Printesei Sarah

Iata si cel de-al doilea tort!


Ingrediente
Blat

  • 6 oua separate
  • 6 linguri zahar
  • 6 linguri faina
  • 1 praf de copt
Crema
  • 500 gr mascarpone
  • 2 iaurturi Danone natural
  • 500 gr zahar pudra
  • 250 gr dulceata de cirese
  • 2 plicuri gelatina
Blatul: am separat ouale, galbenusurile

 le-am frecat cu zahar 

si am adaugat faina amestecat in prealabil cu praful de copt.

 Am batut albusurile bezea tare 

si  am turnat compozitia de galbenusuri peste si am amestecat cu miscari verticale.

 Am turnat blatul in forma de castel de la Decorex

 si am dat la cuptor la 160 pentru 20 de minute.

 Am lasat blatul la racit si apoi l-am taiat in 2 parti. Am facut un ceai din fructe si am insiropat bine blaturile!!! (acum doua!!!)
Crema: am amestecat mascarponele cu iaurtul si cu zaharul.

 Am impartit compozitia in jumatate si am amestecat o jumatate cu dulceata de cirese.

 Am turnat in ambele creme cate un plic de gelatina preparat dupa instructiuni. Am asezat blatul (partea de jos a castelului) intr-o forma cu pereti detasabili

 si am turnat peste crema cu cirese. 

Am dat la rece pentru 1 ora si am turnat crema de branza simpla si am asezat si blatul celalalt, umpland cu crema alba si mijlocul. 

Am dat la rece pentru 2 ore si Printesa Sarah la decorat cu o umbreluta!!

 De printese!!!!



2 comentarii: