duminică, 20 mai 2012

Orez cu ciuperci

Zilele trecute am preparat orez cu ciuperci, dar nu am avut timp sa postez reteta.

Iata ingredientele:


  • 4 fire de ceapa verde
  • 1/2 caserola ciuperci
  • 1 cana orez cu bob alb
  • sare, piper
Ceapa se taie rondele (si frunzele).

 Ciupercile se curata si se taie solzisor. Am pus in tigaia de ceramica ulei la incins, cand s-a incins am pus ceapa si am lasat-o sa se moaie. Apoi am adaugat ciupercile si le-am lasat pe foc pana a iesit apa din ele (nu am adaugat apa in tigaie, dar am amestecat in tigaie).


 Dupa ce s-au calit ciupercile am luat tigaia de pe foc. Am pus in oala 1 lingura de ulei la incins in care am pus orezul spalat. 


Am tot amestecat in orez pana si-a schimbat culoarea.Apoi am turnat deasupra ceapa si ciupercile. 

Am turnat peste amestec supa de gaina strecurata. 

Am lasat orezul sa fiarba si am servit orezul ca si garnitura la friptura de ied.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu